12. februar 2014

21 before 22

Jeg har forelsket mig i den her blog: A Beautiful Mess.
Jeg vil ikke sige meget om den, andet end at den er absolut fantastisk. Indsæt mit navn hvor som helst, og du har det liv, jeg gerne vil leve.
Anyway, mens jeg som hypnotiseret bladrede igennem alle 900 sider med indlæg (oh yes, I did), faldt jeg over dette:

18 before 29.... A Goal List.
Basically, det her:
































Selvom jeg har lavet nytårsfortsæt, syntes jeg det virkede som en sjov måde at sætte sig mål og drømme for et år - fra fødselsdag til fødselsdag. Sammen med en veninde besluttede jeg mig for at lave min egen.
Da jeg er 21 (og allerede et par måneder bagud) præsenterer jeg hermed:

21 before 22:
  1. Redecorate my appartment
  2. Have a party with all the girls
  3. Hold an epic birthday party!
  4. Paint at least 3 paintings
  5. Color OR cut hair (like, really short)
  6. Complete the 30 day ab challenge
  7. Complete the 30 day squat challenge
  8. Complete the 30 day push up challenge
  9. Roskilde!
  10. Tattoos <3
  11. Throw out/donate a LOT of stuff
  12. Re-invent my creative collections
  13. Visit 2 other countries
  14. Get a piercing
  15. Read 5 books
  16. Find the perfect pair of jeans
  17. Make a Lookbook of Dreams
  18. Finish my knitted blanket
  19. Buy a camera
  20. Grow plants on my balcony
  21.                                       

***

Time for some notes.

  1. Jeg har tit trang til at flytte om i lejligheden. Denne gang er det lidt større drømme.
  2. Jeg er så dårlig til at vedligeholde kontakten til mine venner. Det må der rådes bod på.
  3. Mine fødselsdage har altid været gode, men aldrig noget særligt. I år bliver anderledes.
  4. Jeg plejede at male. Det gør jeg ikke mere. Det vil jeg ændre på.
  5. Til de to muligheder tilføjes nu at få permanente krøller. Noget skal gøres.
  6. In progress.
  7. Coming up.
  8. Coming up.
  9. Jeg er Roskilde-jomfru. Det får en ende til sommer.
  10. De laver jo ikke sig selv, og nu har jeg haft dem i tankerne i 3 år.
  11. Jeg ejer for meget. Det skaber bare mere rod.
  12. Jeg har tusind bøger med ord og strøtanker. Planen er at det skal samles på ét sted.
  13. Hvis min horisont skal udvides, må jeg søge mod den.
  14. /Get my piercing back.
  15. /Go on 5 literal adventures.
  16. Det er ikke lykkes mig i 5 år, og det sidste perfekte par, jeg købte, har ikke længe igen.
  17. Med klippen og klistren vil jeg lap for lap sammensætte et billede af det liv, jeg drømmer om.
  18. ...som jeg startede på for cirka 100 år siden.
  19. Et godt et eller et gammelt et. Preferably a polariod.
  20. Lad der blive liv.
  21. Blank spot. Jeg kunne ikke komme på mere. Nogen forslag? Anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar