10. marts 2014

A Change Is Gonna Come

Jeg har blogget on and off - mest off - gennem en del år, og endda hen over flere forskelligeslags blogs.
Men nu har jeg besluttet at skulle vende et blad og skifte stil.
Jeg har altid haft en meget personlig måde at blogge på, men mit liv er så meget mere end alle de fjollede følelser man kæmper sig igennem i the early twenties.


Jeg har store drømme. Og interesser jeg gerne vil dele, især fordi jeg selv er storforbruger af at læse blogs, specielt dem om indretning, design, kreativitet og livsstil.

Jeg er fyldt til randen med ideer, men for at føre dem ud i livet, på den måde de fortjener, er der et andet sted, jeg må starte:

Layout.

Bloggen skal have en makeover. Siden jeg på ingen måde er ekspert, er det ikke til at sige hvor lang tid det tager, men nu er budskabet ude, og det er da en start.

Stay tuned.
This is a much needed change for me.

/Ekko


Ingen kommentarer:

Send en kommentar