5. august 2013

OWE - Backpacks

Jeg begynder en ny tråd her på bloggen - regarding ebay (yay!)
Den vil blive kaldt Obsessed With Ebay - OWE for short.

Første indlæg fokuserer på min seneste obsession: rygsække.
Det er næsten skolestart, og selvom jeg har lejligheden fyldt med tasker i forvejen, kan jeg simpelthen ikke lade være.
Let's do this.

Denne søde lille læderrygsæk findes i mange forskellige farver - ses her i flourescent green
Pris: 78,63 kr - fri fragt
Findes her

Denne rygsæk fås også med en cigaretrygende bjørn
Det her var min yndlings, though
Pris: 73,35 kr - fri fragt
Findes her

Denne taske er samme design, som den ovenover, men fås i flere farver og uden billedet.
Pris: 77,40 kr - fri fragt
Findes her


How ridiculously awesome is this?
Pris: 73,01 kr - fri fragt
Findes her

Lækker, lækker, simpel rygsæk
Fås i flere farver (overvejer selv at købe den her)
Pris: 74,70 kr - fri fragt
Findes her

Til de mere punkede - or whatever
Fås i flere farver
Pris: 77,74 kr - fri fragt
Findes her

Sidst, men ikke mindst - en rygsæk, der også kan bruges som skuldertaske
Eller omvendt, om man vil
Fås igen i flere farver
Pris: 65,48 kr - fri fragt
Findes her

1 kommentar:

  1. Anden, helt klart anden :) eller den flere farvet med læder forneden.

    SvarSlet