1. august 2013

Coming Soon

Well, hello there peeps!

Efter en lang og afslappende sommer er jeg efterhånden klar til endnu et år med intensiv (well, kind of) blogging.
Jeg ser en fremtid med mange flere billeder, masser af ebay-tips (fordi jeg heldigvis ikke er den eneste afhængige) og en hel del mere kreativitet.

P.t. arbejder jeg på at få endnu et fritidsjob i hus - så jeg kommer op på 3 jobs ved siden af studiet. They see me rollin'. Moneeeey!

Jeg har tabt mig (af flere omgange, hvor jeg ind i mellem har taget dem på igen) ca. 1,5 kg. ved hjælp af en formidabel - og gratis - app, som jeg også kommer til at smide et indlæg om på et tidspunkt.

Jeg er sund (tilnærmelsesvist), tynd (/tyndere) og solbrændt. Livet er godt, og sommeren har været lang.

Spred kærlighed, det koster ingenting.

Love,
Ekko


Ingen kommentarer:

Send en kommentar