26. august 2014

Dig Må Jeg Eje

For få dage siden faldt jeg pladask for d'herrer Charles & Ray Eames.
For de har lavet dem her:

1. Eames Plastic Chair DAR 3.083 kr. 2. Eames Plastic Chair DSR 1.895 kr.

Og nej. Aldrig i livet om jeg vil bruge så mange penge på en stol.
Men guuuud, hvor er de altså flotte.
Og hvem viste sig at blive min helt?
ILVA, såmænd:

3. Aros Sort Metal Stel 599 kr. 4. Aros Krom Stel 699 kr.

Stadig mange penge for en stol. Men jeg skal jo kun have en.
Bare én lille stol.
Så nu er spørgsmålet bare, som det skal være sort eller krom stel...

/Ekko

2 kommentarer:

  1. Krom selvfølgelig... så kan du se dit eget smukke spejlbillede, hver gang du nærmer dig stolen. :)

    SvarSlet
  2. Hej Emma

    Du har været heldig i min give away om et bogmærke fra Tom Dixon. Stort tillykke! :-D
    Vil du sende mig en mail med dit navn og adresse, min mail er christinasandersen@gmail.com.

    SvarSlet